Wideorelacja- ciekawy sposób na promocję
Jeśli jesteś organizatorem eventów, konferencji, gali. Jeśli zajmujesz się organizacją koncertów, targów branżowych, imprez plenerowych to powinieneś zainwestować w wideorelację z tych wydarzeń. Jest to idealny sposób na wypromowanie twoich usług. Takie wideo z wydarzeń będzie idealną reklamą. Weźmy na przykład wideorelację z eventu. Nie dość, że możesz wykorzystać taki materiał jako reklamę i zarazem zaproszenie na następną edycję. To dzięki temu, uczestnicy zapamiętają to wydarzenie na dłużej i będą sobie przesyłali link z filmem. Idealny sposób na promocję! Poza tym warto mieć archiwum z tego typu filmami. Dobra wideorelacja z odpowiednio dobraną ścieżką dźwiękową- to jest to czego szukasz.
Studio filmowe: http://pink-media.pl/
Co jest ważne w wideorelacji? Jakie cechy powinna spełniać dobra wideorelacja z wydarzenia? Wszystko zależy od tego jakie wydarzenie filmujemy. Jeśli jest to event branżowy konieczna będzie wypowiedź eksperta w danej dziedzinie. Trzeba też pamiętać o tym, że prawdopodobnie ze względu na ograniczenie czasowe nie zmieścimy wszystkiego co byśmy chcieli w danym filmie, dlatego wybranej agencji filmowej, należy wskazać najważniejsze punkty, które chcesz, by znalazły się w filmie. Zdecydowanie też lepiej zdecydować się na relację z kilku różnych kamer, dzięki temu nic nie umknie naszej uwadze. A być może będzie zdarzy się jakieś ciekawe ujęcie?
Które studio reklamowe wybrać?
Oprócz koncepcji, ważne jest też to kto zrealizuje film. Warto postawić na sprawdzoną agencję filmową niż zlecać zadanie pseudo ekipie reklamowej. Cena z pewnością będzie wyższa, ale jeśli chcemy mieć wysokojakościowy produkt, to z pewnością warto zapłacić więcej. Film będzie nam przecież służył w wielu sytuacjach.